Priorytetem naszego sklepu internetowego jest, żeby zawsze dostarczyć naszemu klientowi, czyli Tobie satysfakcjonujące Cię produkty. Za każdym razem dokładamy wszelkich starań, żeby tak było. Jeśli jednak pojawił się jakiś problem z zamówieniem i nie jesteś zadowolony z transakcji koniecznie się z nami skontaktuj, a na pewno znajdziemy adekwatne rozwiązanie.
Oferowane przez nas produkty są w pełni naturalne, czyli w żaden sposób nie zostały przetworzone, dlatego też czasami mogą ulec, np. fermentacji lub rozwarstwieniu, np. w czasie transportu przesyłki i ciepłe/upalne dni. Jeżeli do Ciebie dotarł taki produkt koniecznie się z nami skontaktuj.
W związku z tym, że Twoje zamówienie też pakują ludzie, może zdarzyć się, że zapomną spakować jakiegoś produktu. Jeśli zabrakło czegoś właśnie w Twojej przesyłce koniecznie daj nam znać, a niezwłocznie doślemy Ci brakujący produkt.
Pomimo wszelkiej dbałości o dokładne i rzetelnego zapakowania produktów w paczce dotarła ona do Ciebie uszkodzona w jakikolwiek sposób, prosimy o spisanie protokołu szkody przy odbiorze przesyłki i niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Dzięki temu możliwa będzie reklamacja u przewoźnika. Jeżeli natomiast w paczce znalazł się zbity słoik z miodem bardzo prosimy o zdjęcia przesłane bezpośrednio na naszego maila: pasieka.janczarczyk@gmail.com
Każdemu naszemu klientowi przysługuje powszechnie obowiązujące prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W takim przypadku towar musi być w stanie nienaruszonym i nieotwierany.
Formularz odstąpienia od umowy znajduje się w regulaminie naszego sklepu.